Jesper Jerkan Bergqvist!


Du betyder så himla mycket för mig. Sedan den 13 Juni har vi så gott som umgåts varje dag, vi arbetslösa jävlar. Du har lyssnat när jag pratat om allt och ingenting och du har fått mig att skratta när jag verkligen inte vill skratta. Den här sommaren blev väl inte riktigt som vi tänkt oss, men vi har iallafall hunnit med att avverka Halmstad, Göteborg, Karlstad X antal gånger, karlskoga X antal gånger, hundra miljoner tusen skärgårdsturer, hundra miljoner sena åkturer bara för att vi har tråkigt. Själva grejen att du har legat ute i skärgården och solat med mig i flera dagar bara för att jag ville är väl något som visar hur grym du är :) Nog kan vi bli osams, men det braiga är att det alltid löser sig lika fort igen.
Det vi har byggt upp den här sommaren kallar jag äkta vänskap.

Lots of love/ Mikael Mickis Nilsson

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååååååh :( mikaeeelak vilket fult kort!

2008-09-02 @ 10:33:49
URL: http://jessicabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0