06.59

Imorse när jag vaknade och kollade på klockan så stod den på 06.59 :O
Försökte somna om men det gick inte, som tur var hade jag en film som jag såg på Irene Huss - Den krossade tanghästen.
Så det var sevärd. Sen somnade jag om, och när jag vaknade var klockan 09.30 så då var det dax att hoppa in i duschen, sen ner till AF och sen hem äta frukost.

och nu har jag ganska precis badat Bilbo, det gillar han inge vidare =p men han är väldigt söt när han är genomblöt.

Och nu snart kommer Mikaela hit och hämtar mej, vi ska väl hitta på något roligt innan hon ska jobba klockan 16.00

Ikväll hade jag kanske tänkt att träna, så det ska bli roligt hoppas det går bra :) har lite bara ytte pytte lite träningsvärk sen igår, ja Sanna & Caroline var med på barngympan och körde lite trampett. Det var så längesen, men fan va roligt det var =D
Sugen på att börja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0