Söndag.

Helgen har gott fort som alltid, för fort.

I fredags kollade jag idol hos madde och sen vart den en svänga till Ankaret, var trevligt :)
Roligt att sysselsätta sig.. Så man inte bara sitter inne.

Igår var vi hemma hos Mikaela & Tommy, de har nyss flyttat :) jätte mysig och fin lägenhet.
Känner att det är dax för mej att flytta snart, men har ju en lägenhet i Göteborg om jag så skulle vilja ;P så vem vet!!
Fick prata av mej lite igår också, och han lyssnade verkligen, och det känns hyffsat bra nu :) Tusen tack!

Och nu övervägen jag om jag ska åka till en vän ;)
och kolla på film skulle vare mysigt, men vet inte har ju precis dunat in här.. aja, får se!!

Imorgon måndag, ny vecka nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0