pulserande fossing

Kom precis hem från Mikaela.

Vid klockan halv tre kom Petra och Mikaela och hämtade mej, sen åkte vi och fikade på paus :)
Sen skjutsade Petra hem oss till Mikaela. Sen åkte jag och Mikaela vidare till lägenheten för att bära in ett bord.. Och sen kom P igen ocg vi gick till komsum för att handla, då kom även Oliva och Anina, så det joinade oss.
Trevligt trevligt. Så vi har ätit pizza och ätit pop corn och pratat en massa givetvis..

Blev tyvärr ingen träning för min del idag, min fossing pulserar och har fortfarande lite ont.
Men jag missade visst inget som tur var =p

Och imorgon är det äntligen fredag, men det får nog bli en lugn fredag med tanke på gymnastiktävlingen dagen därpå klockan 08.30 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0