Igår Stockholm

Igår vart det en heldag i Stockholm.
Åkte redan klockan 09.00 ifrån stan. Det vart givetvis springandes i massa affärer. (Stackars pappa)
Massa god mat.
Och sen vid klockan fyra var alltå intervjuvn. Jag var hur nervös som helst när jag skulle gå in, men det löste sig fint senare när han som skulle intervjuva mig kom fram och hälsade :)
Han var hur trevlig som helst.



Här är Charbel Botros som intervjuvade mig! Han är Manager/Ägare på Bobbys hårstudio.

(Bilden är lånad av:http://bobbysharstudio.se/index_gal.php?folder=.%2Fgallery%2F2008-10-24+Kista&site=2&sif=prev&p=gallery%2F2008-10-24+Kista%2FIMG_1128.JPG)



Kan dock inte svara på om det gick bra eller dåligt, och det vill jag väll egentligen inte göra heller.
Men jag fick iaf inte berätta s mycket om mig själv utan han berättade mera utbildningens innehåll och visade mig runt.
Fick en del papper med mig hem som jag skulle läsa igenom och smälta.

Så nu är det bara att vänta på svar. Men det var runt 60 som har sökt och bara 8 - max 10 per som kommer in.
Det vore ju för bra att vara sant om man kommer in. Det återstår att se :)

Blev iaf några tröjor/linnen köpta för min del.
Hittade ganska mkt mera som jag inte fick köpa, men när jag kom ut från intervjuvn så hade pappa ett par kassar. Så
man kan ju undra vad det är i dem.
Får man se på julafton!

Som sagt var iaf en hur bra tripp som helst, och kom hem vid 22 tiden


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www2.realtid.se/ArticlePages/200910/06/20091006135818_Realtid905/20091006135818_Realtid905.dbp.asp

2009-10-07 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0