Måndag

och nu är vi inne på sista skolveckan. Kan knappt tro att det är sant.

Idag har vi bara planerat champangefrukosten och allt inför studenten/balen. Och det känns verkligen att det är nära nu. Helt offatbart. Overkligt kan man beskriva det. Det är både roligt och tråkigt att vi är så nära slutet nu. Allt har bara sprungit iväg.

Tränade även på studentsången i skola "sjung om studentens lyckliga dag..." och det lät inte så värst mycket. Men jag är övertygad om att det kommer låta 1000 gånger bätttre på fredag.

Kom ganska nyss hem från Mikaela, har typ försökt att sätta i hennes löshår. Men det gick ju inge vidare.
Men nu är tejpen beställd så nu ska hon få det i satt förhoppningsvis redan imorgon. Så jag håller tummarna för dig! :D

Tisdag ska vi på teater och sen spela brännboll, hoppas bara klassen är med på det =D jag är nämligt laddad inför brännbollen, men jag är och förblir väl den enda.

Onsdag blir det karlstad nästan hela dagen ska fixa det sista inför balen/studenten då. Senare på kvällen blir det mastis med klassen. (förhoppningsvis om hela klassen är på)

Torsdag "vett och etikett" dag på skolan även träning av dans ingår. Sen blir det klä vagnen för hela slanten. Vi ska även grilla och så är vår chaufför med och hjälper till. Hyggligt!

Och sen är det FREDAG OCH DEN STORA DAGEN!!! UNDERBART!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0