Magnus Betner

Kom nyss hem från Mastmagasinet.

Ikväll gästades mastis utav inte mindre än Magnus Betner.
Vi, Jag, Mikaela, Linnea,Robin & Paul var smarta och boka bord. Alla andra fick stå och trängas såg inte nå vidare ut faktiskt.
Men det var inte länge vi fick njuta av de stolarna, innan ljudet pajjade. Är man förvånad? När något kul väl händer i Kristinehamn så går något åt helvete. Ja, det stämmer faktiskt!

Men god mat och i goda vänners sällskap så gjorde det inte så mycket. Förresten har jag aldrig sett så mycket folk på mastis.


Kommentarer
Postat av: Marika

Pinsamt med ljud som pajjade tyckte jag :O:D haha . För övrigt tyckte jag att Betner var en riktig läckerbit !

2008-06-27 @ 13:57:24
URL: http://m4r1k4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0