12 dagar kvar

Studenten kretsar i mitt huvud precis hela tiden =P

image15

I fredags var vi på EGs studentskiva :) GRATTIS!
Det var mycket folk, god mat och dryck. Det tackar vi för! Nu blir man ännu mera sugen på att ta studenten.

Sen drog vi vidare till stan, men där blev jag inte kvar länge. Vart lite dålig tror jag, när drycken började gå ur kroppen. Så jag sanna och emma traskade hemåt och det blev en lyckad men tidig kväll. Inga fel.

Igår var vi hos Linnea och hade klassfest. Trist bara att inte hela klassen kom. Men deras förlust =D
Linnea hade stått i med massa god mat och efterrätt. TACK TACK!
Senare på kvällen fylldes huset med ännu mera gäster, trevigt trevligt.  Sen senare mot h
alv tolv slaget bar det i väg mot stan, statt! Massa folk.

TACK FÖR EN TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0