Paket med posten

kom idag, och där i låg min nya fina klocka.


 
Great white ||

Imorse  vaknade jag upp och det var lite halv molnigt. Men nu ser det ut som att det har klarnat upp riktigr mycket. Lika fint väder som igår.
Vad tiden går fort, en vecka sedan Jag, Mikaela & Linnea åkte till Halmstad.
På tal om halmstad hörde jag att de hade hittat en avsliten fot i vattet på Tylösnd. Tur att det inte var jag!

Vad ska jag hitta på idag?
hmm, Jag och Pappa ska snart äta lite tacos. Sen ska jag försöka hinna träffa Mikael en stund innan hon börjar jobba.
Annars får jag busa lite med Bilbo, han är nästan alltid på bus humör. =p Han äter & växer lillkillen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jessica :) Allt är bara fint med mig. Med dig med hoppas jag? Ja, det blir flytt till Stockholm. Ska bli roligt! Vad ska du göra till hösten? Kram

2008-07-10 @ 12:05:37
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0