jobbintervju

Igår ringde en tjej och frågade om jag ville komma på jobbintervju redan imorgon .

Så dag har jag varit på jobbintervju på Transcom i Karlskoga. Mikaela var snäll och följde med mig dit, som stöd =) Så vi åkte in till klockan 10.00 så kom jag ut efter ca 30 min och ska dit på tisdag igen för att få bla information om företaget osv. Och när vi skulle åka därifrån visade sig att Mikaela också skulle dit på tisdag. Hon var också på interjuv, lite tack vare mig ;) Haha, närå!
Har ju inget arbete nu, så det skadar ju inte med lite extra pengar i fickan. Så det ska bli spännande!

Annars idag har jag busat med Bilbo, han är så himla busig och framför allt bitig den lilla rackarn.

Hoppas också att alla vi tjejer kan hitta på något snart, för nu var det förbaskat länge sedan.

Puss




Ägnar mina tankar till de två kvinnor som idag blivit påkörda vid jutviksvägen.
Kan inte förstå att sådan händer. Sånt får inte ske! Usch vad hemskt! Man kunde ju hoppats att bara sånt händer på film. Men så är det ju tyvärr inte :(




Kommentarer
Postat av: Josephine

Han är en herdehund - vit schäfer :-)

2008-07-18 @ 07:29:19
URL: http://jocephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0