Trött

Någon ringde på hemtelefonen, men jag svarade inte för jag orkade inte upp i från täcket..
Denna person gav sig inte att ringa heller, hemskt irriterande!

Strax där på när denna person lagt på, surrar det ifrån min mobiltelefon. Strax innan nio
Och med en jätte pigg&glad röst : Jag är hemma idag!!
Hon sa även att de var snö ute, vilket det iaf inte är utanför mitt fönster. Men vem vet det kanske har glömt att snöa precis här!

Så jag somnar nog om en liten stund nu ;p som straff! hihih
Så skönt..  Natti natti

Nämen, nu kom min Mysiga hund och la sig hos mig... Mys mys!!

Kommentarer
Postat av: Natz

åååh snööö :D orkar du inte svara ;)

2008-12-10 @ 11:23:38
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0