Torsdag / Karlstad / Flytt? / Träning

Kom precis innan för dörren.

Har varit i karlstad i dag typ hela dagen..
Har handlat två necceser att ha smink i, en väska och ett par marinblåa byxor.

Sen har jag varit och gjort om mina naglar hos söta Matilda :)

På bussen hem fick jag ett samtal

Han - Hej jessica! Det är Charbel
Jag - Hej.
Han - Hur mår du?
Jag - Jo, bara bra
Han - Jag stör inte va?
Jag . Nejdå, ingen fara
Han . Jag och Bobby har kollat över insökningarna och tycker att du vekar lämplig för platsen
Jag  - (efter en stund, chockad) Vad trevligt att ni tycker det!
Han - Ja, visst är det trevligt. Vi skickar hem papper med information på nästa vecka. Har du några frågor?
Jag - Nej,
Han- Okej, men då ser jag fram emot att få träffa dig i januari
Jag. Ja detsamma.
Han - Okej, Tack så mycket hejdå!
Jag - Tack tack, hejdå!


Jag kom alltså in i stockholm på frisörutbildningen :)


Ganska blandade känslor måste jag då säga.
Givetvis är jag jätte glad för att jag har kommit in.
Men alla mina kompisar då, Framför allt Mikaela, som lät ledsen ;( och glad givetvis
mamma & pappa och Bilbo. Och när det är som det är just nu..

Och det kommer inte bli lätt att hitta lägenhet,.
Så om någon möjligtvis hyr ut eller vet nån lägenhet i stockholm så fr ni gärna höra av er!


Ikväll blir det iaf träning, det ser jag fram emot!!

Kommentarer
Postat av: Petra

men åhh vad kul, GRATTIIIIIISSSS! :D avundsjuk jag blir.. Men förstå vad skönt ändå och komma bort i 9 månader och bara få släppa äckliga killar i den här stan.. Och när du kommer hem igen så är du någonting, frisör! :)

2008-12-04 @ 16:59:45
URL: http://anothermee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken chans - klart du ska ta den! Inte ofta man får sådana möjligheter!

2008-12-04 @ 17:19:05
Postat av: Jessica

Tack Petra :) Jo jag vet, men jag har sådan beslutsågest vad det än är.. Jo, men det blir säkert bra när jag väl flyttat dit. Då får du och Mikaela komma och festa med mej ;P

2008-12-04 @ 17:32:38
URL: http://jessicabergqvist.blogg.se/
Postat av: Petra

klart vi gör :D

2008-12-04 @ 19:23:28
URL: http://anothermee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Guuud va rolit Jessica !!! :D Jag har ett tips som folk brukar använda, det är o lägga ut en annons på blocket att du söker boplats :P haha . Det verkar funka iaf .



PUSS

2008-12-04 @ 20:36:18
URL: http://emelie0712.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0