Svenska hjältar

Ligger och kollar på svenska hjältar, och jag kan ju berätta att det är svårt att hålla tårarna tillbaka.

Igår vart det ju som sagt utgång, lyckat ? Jo det var trevligt :) Vi satt hemma hos mig, jag och Sqanna, drack och åt.
Sen vid tjugo över elva bar det av mot stan, först träffade vi Elin en stund vid varvet men bestämde oss för att g vidare till Statt.
Ganska mkt folk var det också.

Idag har jag mått bra, inge bakis alls, men svimmade och ramlade i hallen :S så jag har bara tagit det lugnt idag,
 ätit kollat tv. Har varit otroligt skönt!!

Ikväll blir det kolla på Wallander - hemligheten, sen efter det ska jag faktiskt försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0