Såhär dagen efter

Idag mår jag bra förutom att jag är supertrött..
Har nästan legat i sängen hela dagen. Kollat filmer och bara haft det gött :)

Igår började jag och Mikaela kvällen hemms hos henne, med vin kex och cider.
Vi gjorde oss i ordning och allt tillsammans.
Sen kom Tommy och Emil dit också, och vi fortsatte..
Vid klockan halv sju åkte vi till Sofia där det var en hel drös med folk, och vi festade vidare.
Sen vart det mastis som gällde, ganska mkt folk.
Men et vart en tidigt kväll för min del var hemma klockan ett. =)

På söndag åker jag till skövde, och så åker jag och Elin vidare till Göteborg!
Ser jag fram emot, shoppa lite..

Nej, nu ska jag se om det finns något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0