Julafton

var det igår.

Det började med att jag vaknade innan klockan 06.00, vet inte varför.
vaknade första gången vid klockan tre, sen vid fem sen precis innan klockan 06.00.
Men då slog jag på tv och kollade på nn film som hette" All I want for christmas" och så väckte jag Bilbo hoho.


Bilbo var julfin redan vid klockan 06.00


Ni ser ju.. hur trött som helst...


en trött jag och en lika trött bilbo, fick iaf en puss ;)


Granen och lite julklappar


På Hammarö fick han träffa Kelly. (kelly&Bilbo)

Vid 12 tiden var jag ute och gick md Bilbo en sväng innan vi skulle åka till Hammarö.
Olyckligtvis mdde Bilbo dåligt på ditresan ;/ stackarn!

När vi kom dit vid 2 vart det glögg och fika.. Sen vid 3 Kalle anka givetvis..
Sen massa god julmat, så som jag hade längtat efter det alltså. MUMS.

Sen julklappas utdelning.
Smink, pengar, presentkortm klänning, skor, smink, smycken,hantlar (jag som försöker bygga armmuskler) haha och en massa små grejer.

Åkte vi hem runt en halv nio,
Väl när vi kom hem kollade mamma pappa och jag på svensson svensson och Bilbo slocknade direkt han..

jag gick och la mig strax efter tio och somnade strax där på..

En kanon bra julafton iaf,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0