Göteborg

Sitter här på tåget hem ifrån göteborg. Helt ensam är trött och hungrig! Vi har stannat i grums, för att vi ska komma i rätt tid till kil. Och restaurangvagnen har stängt precis :( och en liten tjock kille mitt emot mig sitter och spelar spel på sin mobil, självklart är det inte ljudlöst heller! Himla irriterande. Har iaf hittat mig kläder, parfym. Har köpt mig en marinblå mysdress som jag sitter i nu faktiskt. Snyggt det, mysdress med stövlar till. Haha kanske inte. Men men. Det finns ju massa med kläder i göteborg. Men det var så urplockat både på storlekar och av kläder. Fanns givetvis ganska mycket vår kläder också. :) men nöjd med det jag köpte. Vi åt mat på pizza hut, Mums! Det stället skulle jag vilja ha i kristinehamn :) :) då skulle de iaf ha en trogen kund. Nej nu ska jag försöka hitta på något roligt. Vad man nu kan göra i ett tåg ensam? Men ska byta nu strax i karlstad. Sen är jag äntligen hemma vid halv nio. Me like. Ska försöka avsluta nu. Kanske skriver mera när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0