Dan före dopparedan'

Jajjemen, här sitter man och bara en dag kvar till självaste julafton :) känns underbart!
har precis bäddat rent sängen också, himla skönt.

Har varit i Karlstad typ hela dagen med Mikaela, hon köpte lite julklappar och jag handlade mig en tröja & örhängen ;p
och en julklapp till Lisa.
Sen var vi nere på stan här i Kristinehamn och Mickan shoppade ännu mera.

Sen när jag kom hem skulle jag med pappa och köpa en julklapp till Bilbo, en leksak och sen köpte jag hundgodis.
Sen har jag bara hunnit äta, spelat spel med mamma&pappa sen har jag bäddat rent i sängen.
 Nu sitter jag och lämgtar tills imorgon.

Julafton ska spenderas hos mina kusiner på Hammarö  + morfar och lisa&kelly :)
längtar som sagt väldigt mycket.

(Den nya tröjan, ganska tuff ;p)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0