Söndag



Idag har jag Inte gjort allt för mycket :( kom hem runt klockan 2. Och då var morfar här, så jag satt och var social ett bra tag, tills jag fick iden och baka en prinsses tårta.. Har blivit mycket bak nu på sista tiden. Sen åkte jag ner en sväng till Mikaela och Tommy och hälsade på. Vi tog en sväng till mc donalds.

Min fina och goda prinsesstårta!

och nu är jag hemma så hon får vara med honom lite innan han åker tillbaka till Norge.. Och nu sitter jag här med min fina hund i knät, han har somnat som vanligt.

Ikväll ska jag träffa Mikaela en sväng igen när Tompa har åkt. Sen ikväll kommer Robin hit ;-)

Nog, ska försöka släpa ut min hund på en promenad nu, han måste ju bli rumsren någon gång...

Kommentarer
Postat av: teesss

taack jessica! nejdå, vi solar med måtta vet du :) kommer sakna dig med! ta hand om mickis här hemma! :) Puss

2008-08-17 @ 19:22:56
URL: http://tesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0