Helgen

Igår kom vi hem från vår Göteborgstrip det var hur trevligt och mysigt som helst :) I fredags vart det Liseberg, där bland annat Afasi & Filthy och Lazee spelade. Vägen hem var inte lika roligt vi gick visst av vid fel hållplats så vi fick oss en kvällspromenad, men vi hittade till slut till hotellet.

Och igår var det meningen att jag skulle till statt, men så vart det inte..
Vi satt hemma hos Mikaela och drack lite sen följde jag med Robin till Nallen och vart kvar där en stund.
Och nu har jag faktiskt inte hunnit göra så mkt idag, gick upp klockan 08.00 för Robin skulle se sin jävla basket, men jag somnade om lika fort och vknade i slutet av matchen och då skulle han givetvis sova så vi vaknade väl inte förrens närmare 2-3 någon gång...


har precis varit ute på en promenad med Bilbo och nu väntar jag på mamma & pappa ... sen ikväll kommer min baby hit ;) tycker om dig så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0